troublemaker

Chacha blogghhen , mår mycket bättre nu = NICE. Så hoppas att jag kan gå till skolan imon , men ja tror det för har ingen feber nu och har bara litee ont i halsen! Jappp och ska snart åka till pappa , eller han ska hämta mig. Sen ska jag va hos honom till fredag , ee ledig från skolan då ;-) Så då kommer alla gästena som ska fira mig på fredag för att jag ee ju inte hemma när jag fyller så då firar alla mig på fredag istället. Gick in på min bdb förut och sen tryckte jag på en grejj så hela min bdb försvannnnnn POFFFF , eller kan inte gå in på den !, det suger! Så om ni undrar vrf jag inte lägger upp bilder så ee det för att jag inte kommer in. Damp bdb xd Men ska gå och packa och äta nu , seeees<33


words can't explaine what you mean to mee<3

/ Linn Z

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!