Im not gonna need you if I fall, so why I am crying?

Today gick jag faktigst upp rätt tidigt, tyckte bara att det var lite skönt att vakna tidigare än vanligt , konstigt?!
Idag har jag faktigt ingen aning vad jag ska göra, bara står still i huvudet... kanske vara med Linn om hon kan, kanske blogga lite mer än vanligt, får se lite vad jag kommer göra... Igår var det bästa dagen på länge vara med de bästa, Linn, Benjamin och Albin, så kul var det. Sedan på kvällen så vinner min favorit på Mello, LOREEN, men jag tycker väldig mycket om mollys låt också, Why I am crying, och Dannys, Amazing. Väldigt bra tycker jag att dom tre är!
Nellie berntsson, älskar hennes blogg, det tråkiga är att hon inte läser så många av hennes fans bloggar, bl.a vår som jag tror att hon inte läser , jag menar om man skriver för någon som är känd så anstränger man sig lite exstra varje gång och ger mer kärlek i inläggen som man skriver och skriver oftare, blir mer taggat liksom!.. men aah, man kan ju inte få allt man önskar sig, eller?
Och jag som är jätte intresserad av hästar men inte rider så mycket, brukar ibland åka hem till en kompis och rida, men jag är inte direkt bra på det... och min familj och jag har inte råd med att betala ridskola, som jag gjärna vill gå på.
Jaja idag blir det ber text på bloggen, 5 sanningar, hiss/diss, musiktips och sånnt, får se vad jag lägger ut.


söt eller vad xP


Alllllllllllbiiiiiiin! ;D

tjooo, så länge kära läsare!<3


//amanda

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!