Rubrik saknas...

Todayy har jag inte gjort ett skit förutom skolan... OMG linn och jag har redan bestämt vad vi ska göra i helgen, det blir nog att fira Benjamin och ge honom någon present får se vd det blir, linn och jag har lite tankar, på fredag ska linn få gäster för de ska fira henne hos hennes pappa , för sen hela nästa vecka ska linn åka till sälen som hon skrev i ett inlägg innan. Kul för henne!...
hallå jag vill också fylla åååårrrr!... fyller inte förrän i september -.-'
men nu ska jag kolla klart på "familjen annorlunda" och sen blir det "30 grader i februari" kulkul !


saknar dig kompis, våra små stunder , saknar dom<3

tjaooo

//amanda

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!