Göteborg = mitt tredje hem<3

tjoooo alla älskade bloggläsare!.. idag har det varit skola som vanligt... jag har sån skills pappa säger att han kan köpa en crossmoppe till mig om jag får C i svenska, engelska och matte, kulkul ska göra så gått jag kan, ska resa mig i håret och värkligen anstränga mig, för vill jätte gjärna ha en moppe!.. ja heljen och nästan hela lovet är fullspäckat med saker jag ska göra, jag ska för det första göra klart svenska uppgiften "ett tal i 3 min framför klassen, valfritt ämne" , ska också vara med Jimmy, Anton, Benjamin, Ayona och Linn i Örebro på lördag, ska nån dag också vara med Rand och en som heter David, och kanske några till, sedan på torsdag, fredag, lördag, söndag och måndag ska jag till göteborg och chilla lite, och vara med William som jag viljat träffa jätte länge, ser värkligen ifram emot det!<3
aah så ser min påsklov vecka ut! ;)
chilli chilli!
ny bild .. Fin/Ful?

Byeeeebyeeee!<3

//Amanda

Kommentarer
William

:3

2012-03-28 23:24:29
Anton

Jimmy ska inte med ;)

2012-03-29 07:43:49
Filis Baxter

Har du bott länge i Göteborg?

2012-03-30 06:57:59

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!