Du i mitt <3

det lilla du gör är inte så litet för mig
jag vet inte om du litar på mig men jag litar på dig
jag tror att vi kom att träffa varandra av en anledning
och vi börjar närma oss den och jag hoppas att det blir toppen
ser ifram emot att alltid kunna se dig vid min sida
ser i fram emot sommaren 2012 och vad som kommer hända
för oss kommer allt bara gå uppåt på ett bra sätt
Gillar dig vansinnigt mycket, hoppas du tycker desamma om mig<3
lite dålig bild på min gabbisch, men han är lika skitsöt som vanligt<3

//Amanda

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!