Du<3Jag

heeejsaaaan idag kom jag hem från linn ungefär 12 för hon skulle på kalas hos hennes söta små kusiner!... lyllo henne!.. men som tur var hade jag bestämt med gabbischh att jag skulle vara med honom i kumla en stund sedan åkte jag hem och han hem till sig han skulle visst åka någonstanns med sin bror. Och nu sitter jag här framför dataskärmen och har ingen aning vad jag ska göra, få blogga lite extra och komma på rästen av låten linn och jag håller på med.. och såklart facebooka lite ;)
du betyder mer än du tror babe<3

//amanda

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!