VI TRE MOT VÄELDEN! <3

Kan inte förstå hur man kan gilla en människa så mycket som jag gillar dig. Du och Linn är de absolut bästa personerna i världen, om man ska leta efter bättre bästisar så kommer man upptäcka att det bara finns er som är dom absolut bästa!...

När jag såg dig för första gången tänkte jag bara att jag skulle lägga till sig som vän på fb, för att du bodde i samma område som mig. Sedan så började Linn chatta med dig på MIN msn, först fick jag damp på henne, men sen började vi chatta och jag tyckte att det var rätt kul vi webba och snacka, vi kände inte varandra alls... Sedan gick det bara vidare vi chattade och snackade oftare och oftare... tillslut ringde du och jag varandra nästan varje dag.. Vi träffades första gången på cafét på biblioteket, jag snackade med Linn sammtidigt. Du och jag skulle gå ner till musikkällarn där vi skulle spela, Linn skulle komma 30 min senare, du snackade helatiden och jag smsade med Linn, vågade inte riktigt prata först, men efter ett tag släppte det vi pratade och sedan kom linn och då vart det knäpptyst... kom inte ihåg vad vi gjorde efter det ... linn skulle åka hem med buss och jag glömde min mobil i källarn... haha så vi sprang tillbaka alla tre och jag gick ned och hämtade den... sedan åkte alla hem.... du jag och tre till i källarn 4 tisdagar till , och innan var det bara du och jag, det går inte att beskriva hur viktiga de momenten var att bara få gå med dig vara med dig, gör att jag var den lyckligaste tjejen i världen... och nu saknar jag dig mer än du någonsin kan tänka dig !<3
Linn:
går inte att beskriva dig med några ord inte äns en bok med hundra sidor skulle räcka för att beskriva hur underbar du är, vi har blivit arga på varandra som fan, men vi har alltid rätt ut allt tillsammans, vi har alltid haft kul, skrattat med varandra åt de dåligaste skämten, sommaren 2011 var den bästa sommaren i mitt liv, du och jag i vadstena, öland i oden med de två killar vi älskade då. vi träffas varje dag varje helg och vi tröttnar aldrig på varandra. Vi har nu känt varandra i 3-4 år och du betyder mer än du tror du är den bästa... Älskar dig BÄSTASTE BÄSTIS! :* <3
Älskar dig!

'


Fail bild... VI TRE MOT VÄRLDEN!<3

Älskar er två !<3

//amanda!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!