You are mine, just need some time<3

oj oj oj vänta här nu är helgen redan slut... FAAAN! ... haha aja men man dör ju inte bara för ytterligare en vecka i skolan, eller?
idag följde jag med linn och emma (en i skolan) hem till henne och red. Det var skitkul! först fick jag rida på en stooor fin brun häst som heter Ina, hon är egentligen en dressyrhäst men jag fick hoppa lite med henne... MED EN DRESSYRSADEL! efter en stund bytte vi hästar och jag fick rida på galytsia (stav) som är ljusbrun, vit och är en lite mindre häst och hon var ju pigg som attan!... och när jag då skulle hoppa så började alla smacka på henne och hon satte fart i gallopp, och det klarar inte jag av ännu, och då blev jag så chockad och stel så jag tryckte ju så klart in hälarna mera så hon far ju i väg med mig på ryggen som en raket, höll på att ramla ner flera gånger, men gjorde det aldrig som tur var, till slut fick jag kontrollen och kunde stanna henne.... askul var det!
får se vad som händer de andra dagarna under veckan..
någon mer än jag som längtar till sommaren 2012?!!!
jag längtar som f*n , inte något bestämt men kommer nog att bli någe ;)
öland med linn igen kanske ?... vara mer i oden med våra bästisar? ;)
få se , det är ju bara vår, lite väntan kvar.
mini bild x)... men han är i alla fall MIN!<3:*
tjoeeee

//Amanda

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!