10 sanningar

1. Jag får höra ibland att jag ser ut som en 99a men bryr mig inte ;)

2. Jag har världens bästa vänner <3

3. Jag hatar killar som drygar och tror dom e så jvla bäst!

4. Min allrabästa vän heter Amanda<3

5. Jag har så SJUKT mycket kläder men ändå säger jag att jag måste köpa nya 24/7 ^^D

6. Är typ beroende av Facebook xP och godis XD

7. Det finns EN låt jag inte kan lyssna på utan att gråta :'( <3

8. Jag har 3 halv syskon och ett riktigt

9. Jag sjunger typ 24/7

10. Vissa tycker att jag ser dryg ut och ger bitchblickar ganska ofta xP OPSS XD


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!