AHHHH så smart!

Hej på er , (igen) som ni vet är jag sjuk eller ahh har ont överallt typ. Och förut när jag skulle gå ut och hämta findus (min katt) för att han typ hade fasntat i nått :/ Aja iallafall då sprang jag ditt as fort och kollade inte på vart jag sprang och OFC så ska det ligga en geting som har den saken som den stiker med RAKT UPP! Så jag trampade rakt på den och det gör SKITA ont och jag kan typ inte gå på foten ;/ Inte kul kan jag säga! Så har satt på ett tunt litet bandage eller vad det nu heter :P Så får väl ha det nu ett tag , tills den dära JVLA tagg saken försvinner! Men ahh var väl bah det jag ville skriva , ska göra ett HISS/DISS nu som kommer upp 1/2 timmar kanske? men vi säger så! Pusshej
image description
love my eyes <3

/ Linn


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!