AMAAAGAD typ bara en vecka kvar (Y)

hejsan på er , kunde inte blogga igår för mitt internetet hade super mega damp. Så kunde bah vara ute i ungefär 3 minuter och sen stängdes allt av -.-. Hate my mobil and computer somethimes!! Idag . .  ja vad har jag gjort today? Har vart i skolan iallafall. Och sen efter skolan hämtade mamma mig sen åkte vi direkt till Marieberg. Och kollade lite där ;-) Känns som om jag är på mariberg ganska ofta , haha mitt tredje hem typ ;) Hah men imorgon efetr skolan ska jag till Amanda och vi ska väl chilla , som vanligt typ ;-) Och på lördag ska Anton och benne komma till kumla så ska vara med dom då. Fett nice!
Tänkte på det förut , att det BARA är typ en vecka kvar , asså AMAAAAGAD sen är det sommarlov. Helt sjukt! Är så sjukt taggad till sommaren 2012 , ska träffa MÅNGA kompisar och bada , åka utomland , åka till ölans osv. Me Like <3 Men ska gå och äta nu , vi ses! Pusshej ;*

image description



if this life only exist in my dreams , dont wake me up -


Kommentarer
Anonym

Hej ida igen :) på Marieberg elr Örebro .:) tacksam för svar.

För jag ska prova på Marieberg då!:)

2012-06-01 13:43:15

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!