är i göteborg nu , ( detta är tidsinställt!!!) hiss/diss

nu är jag nog i göteborg , eller ah kanske på väg ditt , vet inte ;)<3 detta är ju tidsinställt! Men tänkte göra en hiss/diss!!





Älskar verkligen converse och dom här tycker jag är skita coola , så lätt hiss!
och ahh efter som jag ÄLSKAR usa<3






haha ahh okej , kanske inte ALLA converse , dom här var inte snygga alls tycker jag XD diss!






jag vet att det ser exxakt ut som killbyxor osv ... men dom heter ''boyfriend jeans'' och jag tycker att dom är skit coola också har ett par ljusblåa byxor men ska köpa ett par till ;) Asa snyggt till en tight svart/vit tröja<3 Hiss!




Åhh så HIMLA snygga asså , ska försöka leta efter sånna när jag åker till stockholm om 2 veckor , hur snygga som helst ju !!!<3 Hissar lätt dom !




dom är ocks sjukt snygga , tänkte köpa dom förra veckan men alla var förstora så ska köpa dom i stockholm ist också ;) , HISS LÄTT <3


typ likadana som dom där uppe men asså älskaaa <3  Hissar !!!





assåå nej ... tycker faktst inte att dom är snygga alls , så himla tråkiga på nått sätt. Så ahh diss!



tycker att dom är Lite snygga men nono skulle nog inte ta på mig sånna ;/ diss!


helt seriöst tycker jag att dom här e skit fula , lixom ser ut som man går runt med ett nät på sig XD Diss!



usch på dom också , big NONO , diss lätt!




älskar usa så klart ÄLSKAR sånna här tröjor , har typ 5 st men fler SKA det bli <33 Hiss !!


vita converse gillar jag också , fast min mamma köpte ett par vita converse i SKINN dom är lite dyrare och jag tycker faktist att dom e MYCKET snyggare än vanliga tyg converse ... asså BARA dom vita skinn. hiss lätt!<33




/ Linn



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!