äta chips - tv - smsa - sova

Fick nyss veta att vi ska åka 7 imorgon , På MORGONEN. Asså åhhhh måste sova snart då för att orka gå upp. För mamma och stefan skulle till stan i göteborg klockan 10 och hämta något eller köpa något vet inte ;-) Så ahh vi MÅSTE vara där innan 10. Har gjort 1 tisdsinställt som kommer upp typ 1 eller nått. Men ska göra minst 2 till. Så ni iaf har nått att läsa ;)) Just nu smsar jag med emanuel och MÅNGA mera , skickade typ 20 sms till några  imorse och får tillbaka ALLA nu typ. Men jaja that´s life ;-) På söndag kommer det bli superkul oxxå ska vara med några av mina bästisar, Amanda Rikard och Fredrik och vi ska gå och äta pizza i kumla och sen åka hem till amanda<3 Så kommer bli världens bästa helg <33 förutom en sak då..- Men yess ska väl fortsätta äta min chips och smsa nudå och sen sova , men vi hörs imorgon kanske innan jag åker men annars på kvällen och sen ofc alla tidinställda på dagen , men vi hörs Puss!:*

image description

smutsig spegel ahh XD<3

 

/ Linn

 


Kommentarer
tjejernaofsweden

Hejhej! super söt blogg! Skulle vara schysst om du/ni kunde säga vad ni tycker om våran design? Massa kärlek från oss!

2012-05-04 21:24:00
URL: http://tjejernaofsweden.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!