bloggar när jag vill - har lust

Asså vet att uppdateringen här e sjukt dålig , men har inte hunnit. Bloggar lite när jag kan och har lust och så nu. Tror att amanda tycker så med. Ibland vill jag blogga hela tiden och då har jag massa att skriva om men ibland har jag också inget allt att skriva om - som nu! Inga tankar , känslor JUST nu iallafall. Har pratat med mamma också och jag ska börjja rida igen. Så kommer nog bli mer bloggning om det också. Och ah , vissa gillar våran blogg och vissa inte. Jag VET att det både finns dom som stör sig på mig/Amanda men läser bloggen iallafall (??)
Och sen OFC är det ju andra som gillar oss/bloggen som läser också. Sen ganska ofta har min dator damp och ibland startar det inte ens så då blir det små korta mobilinlägg , men jaja that´s life ;)


Btw ... fick en fråga förut på FB som jag tänkte svara på nu :

Matilda:

vad vill du bli när du blir stor? Eller har du börjat tänka på det än , haha när du var liten ville du bli skridsor prinsessa eller sångare ;)<3 Men vad vill du bli nu?<3

svar :
Asså jag har nästan ALLTID velat bli frisör , asså då snackar vi en KÄND frisör , ha en egen frisör salong i usa/hollywood och få styla och klippa kända människor , så sjukt coolt skulle det vara! Inte så jätte troligt att det blir sant men ahh man får väl drömma ;) Haha vet att jag ville bli det , men ahh då trodde man ju att man skulle det också ;)<33

image description

/ Linn
jag satsar på det jag vill , och ingen kommer kunna stoppa mig.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!