dålig bloggning men ändå AS grym statistik!

Tjo på er!

Har verkligen inte kunnat blogga något ihelgen för det har varit så sjukt fint väder och typ 20/30 grader och vem orkar sitta vid datorn all day då lixom? Nej men har inga pengar på mobilen så kan inte mobil blogga och sen har jag varit hos amanda hela helgen. Men kan berätta vad vi har gjort :) I FREDAGS så var vi i skolan som vanligt sen när vi slutade halv 1 så åkte vi buss hem till mig. Och vi fick GÅ ändå hem från stationen ( typ 4 km xP) och vi hade ingen solkräm alls så vi var ju inte LITE röda när vi kom hem. Och sen var det ju ungefär 30 grader ute så direkt när vi kom hem så byte vi om till bikini och dampade sönder i vattenspridaren XD. Och sen låg vi och solade hela dagen sen åkte vi hem till amanda på kvällen och sov över där! Och på LÖRDAGEN så skulle vi igentligen varit med benne och anton men dom kunde inte komma så vi åkte och badade hela dagen och solade , chillade och sånt bara typ. Och sen IDAG har vi badat , solat och sen för typ 1 timme sen så skulle vi åka till marieberg med amandas mamma men ofc så stängde ju 6 så dom skjutade hem mig och nu sitter jag HÄR ;-)
Och imorgon är det skola , nice! Och efter ska jag till pappa tror jag men då bloggar jag från surfplattan eller nått :) Men ska äta nu , har alla bilder från helgen ¨on my mobil så laddar upp dom lite senare eller imorgon. Och asså även fast vi inte har bloggat på hela helgen så har det varit SJUKT bra/hög statistik VARJJE dag. Massa LOVE till er :* Men vi hörs later on...

image description

/ Linn


Kommentarer
anton

Haha bara för jag är inne på eran blogg 24/7<3

2012-05-27 20:00:00

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!