du är inte värd mina tårar

Hej!

har inte blivigt så mycket uppdatering idag men asså inte så kul att bara blogga på mobilen och det blir ju bah det för min dator är ju sönder :/ Men aja ni får stå ut ett tag till ;-) Men yess imorgon är det fredag (y) Chill! Denna veckan har gått så fort asså :O , snart sommarlov ju! Sommaren 2012 kommer ÄGA ska göra många roliga saker , ska tillexampel åka utomlands :D Och sen ska jag till öland typ 3 gånger , sen ska jag till tylösand och , ofc liseberg , grönalund och MÅNGA mera ställen! Så är inte hemma sådär jätte mykke :/ Men ska försöka blogga så gott jag kan. Men ska åka och handla nu , så puss på er så hörs vi later on..


image description

image description
vädret<3


i need somebody to love <33

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!