friends , vänner , amigos

Har haft detta inlägget på utkast i fleeeera månader nu så släpper bomben här och nu. . .




Okeyy here we go ... ämnet i detta inlägget är som ni fattat VÄNNER. Det är nog det jag har bloggat allra minst om. Så känner att det behöver få komma ut nu. . . Vänner / bästavänner är nog det allra BÄSTA man kan ha. Finns många olika vänner , eller jaa det finns som som KALLAR sig vänner och sen är falska RAKT igenom. Jag har haft MÅNGA och menar vekligen många vänner som har varit falska. Som pratat skit bakom MIN rygg om MIG och MINA andra kompisar. Och sen tror dom att det aldrig kommer komma fram. Lixom HALLÅ vi lever på 2000 talet , ALLA hemligheter och sånt kommer ju fram! Det går runt som en cirkel , först säger EN tjej en hemlighet till sin kompis och sen säger KOMPISEN hemlighetet till en annan! Och så håller det på så on and on.  Hur kul är det? Att ens bästavän pratar skit bakon din rygg? Jag tycker iaf att det är SJUKT omoget. Finns igentligen INGEN man kan lita på till 110 %. För kom ihåg att den DU litar på litar även på en ANNAN också.

Sen har jag ju såklart sånna helt amazing underbara vänner/bästavänner som jag älskar MEST i världen. Jag har har EN allrabästavän som vet nästan ALLT om mig och som jag säger ALLT till , hon finns där ALLTID FOREVER 24/7 för mig och jag för henne , önskar att någon mer kanske var precis var som DU eller DU. Jag har också ofc killkompisar/bästisar som jag också är med. Och Ibland är dom igentligen MYCKET bättre än tjejkompisar. Vet inte vrf men det bara e så ibland. Har kompisar/bästavänner lite överallt i sverige , eftersom jag har gått på många olika skolor lite överallt så har ju fått massa nya och bra vänner där ifrån också. Och alla mina vänner/bästavänner är annorlunda fast ändå så är alla HIMLA lika mig. Vi skrattar år precis samma saker , är ibland JÄTTE seriösa och pratar om allt från himmel till jord om killar , kärlek osv ... och ibland är vi bara FÖR mycket , helt flum och damp XD

Jag märker också ganska snabbt på en person om den är med någon bah för att den är populär eller har något coolt eller nått sånt. JAg är INTE sån. Ibland är jag med dom som är lite mer ''populära'' bland killarna osv. Och ibland är jag med dom som är lite utanför ibland. Men jag bryr mig inte ett skit om jag är med dom snygga/fina/populära/smala/SKIT coola tjejerna/killarna som alla vill ha .Eller om jag är med som som är utanför och har svårt att passa in in. För jag är och kommer ALLTID vara med dom jag TRIVS allra bäst med och det kommer INGEN never , EVER kunna ändra på.
Thats the way it it. . .


image description

friends are like stars you dont always see them , but you know that they are always there for you <3

/ Linn






Kommentarer
Frida

Sjukt bra skrivet , tummen upp till dig!

2012-05-29 15:52:25
URL: http://fridalarsssson.blogg.se/
Matilda andersson

bra skrivet cheyen! <3

SÅ ska det låta !

2012-05-29 15:53:24
URL: http://matildaanderssoonn.blogg.se/
Matilda Schander<333

Fin blogg du har, allrabästavän pusspådig!<33:*

2012-06-03 10:47:17

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!