haha du tror att du är så jvla bra hahah DÖ bitch

Vet att det har varit SKITA dålig updatering och bah mobilinlägg typ men datorn har fortfarande super mega damp och ibland går det inte att säta på den så ah drf blir det mycket inlägg på mobilen. Fast det blir typ bah en rukrik och en bild eller nått. Aja idag har jag vart i skolan till halv 1 ? sen hämtade mamma mig och vi åkte och klippte mig och fixxade lite grejjer. sen gick vi in till lindex och jag köpte ett super fint sommar linne , LOVE <3 Och en randig tröjja och hårsp'nnen och sen gick jag ut till hallsbergsmarken och köpte godis och pratade med lite roliga personer ;)<3
Det regnade ju som f*n så orkade inte gå länge alls. Ikväll kanske ajg ska träffa en kompis annars vet jag inte , ska väl fixxa lite saker till imorgon , åker ju till göteborg och liseberg :D Men jag kan inte mobil blogga :/ Har inga pengar så kommer kan inte , men gör några tidsintällda ist som kommer upp , men vi hörss? Pusshej :-*


tror inte att det är VI längre ... sryyyy <3

/Linn

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!