jag klättrar upp klättrar upp och du river river ner

Hej  bloggneeeeeenennnenenen , haha ne men nu blir vi seriösa XD Har nyss varit i kumla och kollat på fotboll och handlat. Not funny @ all. Och var på pappas jobb och kollade där , fick massa godis och fika ^^D Så det var nice , hans jobb var asa stort innuti. Men yess nu vet jag inte vad jag ska göra , simon och hans kompis ville att jag skulle vara med på foboll , men neeee eller jo ska nog vara det XD Vi är lediga från skolan på torsdag och fredag = chill! Och på fredag åker jag till stockholm med amanda och mamma <3 kommer bli sjukt kul ! Men ahh ska äta lite nu ich sen speka fotboll tror jag. Pusshej :*image description

Kommentarer
Karoline skogslund

Hej! Super söt blogg du/ni har, verkligen :)

Jag undrar om du skulle vilja vara med i min blogg tävling? Skulle vara super gulligt av dig! Tack på förhand!

Kramar Karoline

2012-05-12 21:23:39

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!