love the sun!<3

tjee idag har jag bara legat och solat hela dan eller ahh på eftermiddan var jag faktiskt med min granne (Ida Nyman) som jag inte varit med på jag vet inte hur länge så det var skönt att träffa henne igen. Imorgon är det skola, inte kul alls! Hur kunde den här helgen bara försvinna ut till ingenstans, men det har ändå hänt rätt mycket har sovit över med Linn och hjälpt henne med att ladda in musik till iPhonen via iTunes sedan sov vi över hos henne och åkte till Sthlm i fredags igår sola, och idag ja det har jag ju redan skrivit så det behöver jag ju inte ta om. Så nu är det söndag och imorgon måndag, hatar måndagar!! Men nu ska jag nog sova lite...

Tjoo
//amanda


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!