one more fucking love song i'll be sick

Tjoo on you all!
Idag har jag varit med Emma hos henne och ridigt :D Asa kul var det. Vi hoppade lite och red ut och sånt. Sen skjutsade hennes pappa hem mig till amanda för jag ska sova hos henne tonight ;) Ahh om två dagar drar vi till stockholm , är sjukt taggad! Men yess just nu sitter vi och laddar ner massa musik till min iphone (y) Min mobil hade mega damp idag för det gick inte att blogga , kunde inte skriva inlägg eller asså det gick inte att ladda upp. DAMP!
Men ska fortsätta nu så vi hörs later on..
image description


http://www.youtube.com/watch?v=d5V5lOlU6Vs


All those fairlytales are full of shit
one more f*king love song i'll be sick


ÄLSKAR DEN LÅTEN :*

/ Linn






Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!