summer <33

Hejsan! Har inte kunnat bloggat något för har varit och åkt båt och badaat , IS kallt var det i vattnet. Men japp vi åkte iaf in till askersund med båten och chllade lite där gick runt och kollade lite i affärer och sånt. Sen låg och och solade på båten när vi skulle åka tillbaka ahh och OFC när jag hade solat i typ 20 min så frågade mamma om jag hade solkräm på mig , och jag bah ehm nej. Lixom smart ?!
När det var 23 grader. Fast jag hann inte bli röd ist för brun som tur var! ;) Så japp nu är jag ännu mera brownie ;) Ehm... sa snart äta kinamat ellr pizza tror jag. Sen ska jag väl fixxa till imorgon , skola då ju! Fast jag vill faktist ditt XD Venne vrf ?? Men ah måste gå nu innana alla där nere får damp eler nått. Hörs , pusshej !

image description


saknar dig bästis , men ses imorgon !! :*<3


/ Linn

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!