Underbar helg men underbara kompisar och världens bästa kille<3

Har inte skrivit något på rätt så länge och det vet jag och jag ska bättra mig, för ni vill väl läsa lite om mig också?...
Igår och imorse var jag med Adam min blivande kille.. sedan undefär kl 12:45 följde Adam med mig till Maxi för jag skulle träffa mina bästisar, sen var jag med dom i Kumla och hemma hos mig en stund, Fredrik åkte hem kl 16 och Linn åkte hem alldeles nyss med tåg hem till hallsberg... en underbar helg som med några utav dom bästa på jorden. Imorgon är det måndag och skola, inte kul -.-''..
Får vara lite mer social mot bloggen, är jätte dålig på att uppdatera...
Adam<3<3
Linn and mee:*

Kommentarer
Farsan

Jättefint skrivet Amanda!

Jag blir stolt när jag läser det.

2012-05-07 02:56:27

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!