Boys can also be bestfriends!<3

today har det varit skola som vanligt, fast att linn var sjuk :/ inte kul för henne. Har idag bestämt mig för att ta lite mer kontakt med dom jag inte känner så bra, få mer vänner och så!... är på god väg redan!
den här veckan är det en helt vanlig vecka med vanlig lektioner tråkigt som f*n.. sedan nästa vecka på måndagen skulle vi ha åkt till Stockholm men lärarna ville tydligen hällre köpa in läroböcker för pengarna så våran klass ska CYKLA till Långviken i Hallsberg!...
Ehm har inte så mycket mer att skriva om, så godnatt ;)
image description
känner att jag måste ta lite nya bilder på mig xD

//amanda

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!