visste du att ... (tidsinställt)

* jag får alltid damp när någon inte gör som jag vill/ säger xd

* jag har VÄRLDENS bästa vänner/bästavänner

* jag har tappat min mobil ( iphone) typ 10 gånger och jag blir lika rädd VARJJE gång
fast den går aldrig sönder ( tur för mig )

* Jag har velat bli en känd frisör sen jag var liiiten

* Min allra första bästavän hette sarah <3

* jag ångrar INTE att jag byte skola till skogstorp!

* jag vill ta hål i navlen men får inte det just nu ..

* jag hatar såna som sitter och drygar bakon datorn men inte vågar säga nått alls irl ..

* jag får ofta höra att jag ser ut som en 99a , fast bryr mig inte ;)

image description

/ Linn


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!